Українка поскаржилася на якість роботи поштового оператора " Нова пошта"

"Нова пошта — - один з найбільших поштових операторів країни, однак, мабуть, компанія не дуже піклується про свій імідж. Мешканка Києва Ірина Новікова розповіла "Факт", що на пошті її посилку видали незрозуміло кому, а коли вона прийшла її отримувати, видати її, природно не змогли.

Співробітники пошти довгий час не могли пояснити, що сталося, після чого один із співробітників сказав, що черга велика і він міг помилитися, заявивши, що не повинен перевіряти кожну посилку.

Жінка розповіла, що за посилку, яку вона чекала, вже все було оплачено і залишилося тільки оплатити вартість доставки при отримання. Вона звернула увагу на те, що в посилки знаходилися ексклюзивні матеріали письменниці Лади Лузіної. У день, коли посилка прийшла, не встигла жінка відвідати відділення пошти, як їй прийшло повідомлення про те, що посилку забрали.

Ірина звернулася в пошту, де її попросили прийти через годину, коли вони перевірять базу. Вона так і вчинила, проте через годину їй сказали, що посилку хтось отримав від її імені. При цьому співробітники відмовилися описувати зовнішність людини, якій видали посилку, більш того, в кожному відділенні стоять відеокамери, проте показувати записи з них в пошті також відмовилися.

Про свою ситуацію Ірина написала в Facebook, після чого отримала коментар від "Нової пошти", в якому було сказано, що людина, яка забрала посилку назвав номер телефону, пред'явив документи і уточнив ПІБ, у зв'язку з чим порушень з боку співробітників не було. На підставі цього жінці відмовили в компенсації.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що в уряді пообіцяли значні доплати до пенсій українців.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що стало відомо, кому з українців потрібно буде переоформити документи для продовження субсидії.

Також "Hyser" писав, що у мережі стало відомо про нову санітарну катастрофу в столиці України.