Українцям розповіли, з яких причин вони позбавляються коштів з мобільних рахунків

Щороку українці витрачають від одного до трьох мільярдів гривень на оплату різних послуг у операторів мобільного зв'язку, однак велика кількість клієнтів і поняття не мають, що у них підключені певні послуги. В Ефективне регулювання розповіли, в чому проблема і які її масштаби.

З 2019 року в уряді почала обговорюватися постанова "Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг", однак безрезультатно і до обговорення питання уряд повернув тільки комітет з питань цифрової трансформації.

Українці вже багато років скаржаться на зникаючі з рахунку кошти: нерідкі ситуації, коли з балансу прямо-таки випаровуються кошти, і тільки потім з'ясовуються, що номер підписаний на якісь Платні розсилки. З 2016 по 2020 рік до Національної комісії з держрегулювання у сфері зв'язку прийшло понад 1800 звернень про порушення прав споживачів.

Оператори ж, на свій захист заявляють, що у них майже немає проблем з прихованими послугами. Клієнти ж на приховані послуги скаржаться, проте провайдерів цього не звинувачують. У компанії заявляють про те, що найчастіше при подібних зверненнях з'ясовується, що клієнт сам включив сервіс або пакет послуг, а потім про це забуває, так що порушень договору у провайдерів не спостерігається.

Деякі оператор, наприклад, Lifecell, оновлюють процес замовлення послуг, щоб виключити можливість випадкових або помилкових замовлень, у зв'язку з чим користувачі на порядок рідше стали скаржитися на випадково підключення контент-сервісів.

Є три основні способи отримати випадкову послугу. Перший-клік по рекламі в Інтернеті, який розцінюється як підписка. Другий-одноразове замовлення послуги, за яку згодом регулярно знімають кошти. Третій спосіб дійсно самий випадковий - у людини без будь-якої причини списуються кошти.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що Lifecell заявив про те, що його інтернет-покриття по Україні значно розшириться.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Київстар розповів, з якої причини деякі українці позбудуться зв'язку.

Також "Hyser" писав, що Київстар витратив понад мільярд гривень для поліпшення якості зв'язку.